follow me

Friday 21 September 2012

♥ My Friend Forever ♥

Salam Ukhuwah.
Semoga kalian dalam iman dan takwa..





Abby sayang korang semua.. Korang buat Abby gembira. Indah sangat dunia ini bila dikelilingi sahabat sejati, yang sentiasa menyokong apa jua yang baik untuk diri kita. Yang sentiasa bersama dengan kita di waktu kita susah dan senang. Yang sentiasa ada bila kita perlukan.. And for ue all kawan2, Abby ucapkn terima kasih sangat2 sbb sudi jd kawan Abby.. Ingat tau kita kawan bukan untuk 3taon ni je tapi kita kawan sampai bila2.. Janji tau..


Terima kasih kawan2 sbb slalu menasihati Abby, memberi semangat dikala hati ini keresahan dan membuatkan Abby senyum walaupun tengah memikirkan masalah yang datang berlumba-lumba hadir menghimpit dunia Abby.



Kaka Mun, Kaka Seha, Kaka Yuni


                                                      Kaka Aini & Kaka Seha

Dalam persahabatan, keikhlasan itu amatlah penting. Kita berkawan bukannya untuk mendapatkan ganjaran daripada sesiapa. Tapi sanggup habiskan jiwa raga kita dalam persahabatan yang sejati. Baik buruk diri ini insyaAllah Abby harap korang dapat terima seadanya Abby.

Walaupun baru beberapa bulan kita tinggal satu rumah sewa yang sama tapi korang memang best sangat-sangat..

Tak dinafikan walaupun ada kalanya berlaku salah faham dan ada nya rajuk di hati tapi itu tak lama... Sekalipun ada marah yang terbit dalam diri Abby tapi itu tak lama dan itu tak buat Abby benci korang.. 

Memang susah mahu wujudkan persefahaman bila masing-masing ada cara masing-masing tapi itu bukan penghalang kan?

Jika Abby ada salah pada korang, Abby mintak maaf, mungkin dalam tidak sedar Abby ada sakitkan hati korang dan buat korang marah..
Abby tulis sini supaya senang Abby nak luahkan apa yang Abby rasa, Abby tak pandai nak kata secara terbuka face to face..
Nanti sepanjang ketiadaan Abby mesti Abby rindu kat korang semua.. ada ker korang yang akan rindu Abby bila Abby tak ada?
apa pun Abby akan kembali secepat mungkin...



Kami lepak ramai-ramai



Bila kami outing

P/S: aBBy sayang kakak-kakak & abang-abang aBBy kerana Allah ^ ^


2 comments:

  1. assalamualaikum Abby ^^ tali persahabatan yang sudah terjalin tidak akan putus sampai bila bila.. semoga persahabtan yang terbina ini hingga ke Jannatul Allah swt ye.. Amin.. :)

    ReplyDelete
  2. Wa'slm Fiza.. Uhibbukum fillah. Abby syg Fiza fillah :)
    Moga ukhuwah kita smpai syurga..
    Allahuhummaftah wa yubarik alaina, ya habaai'ibi..

    ReplyDelete

~ Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
~ Kalau suka tekan LIKE.
~ InsyaAllah komen anda akan dilayan:)

Terima kasih tau sebab sudi lepak sini, nanti datang lagi ye..
Sayang korang semua.